About Me

My photo
Före detta 27-årig sociologistudent som slutat försöka skapa ordning i kaos. Vit flagg! Numera 29-årig kommunalarbetare med oklara mål.

Thursday, October 6, 2011

Jamen dåså

Jag har sagt det förut men aldrig i en blogg: Dags att rycka upp sig! Vad är det här för satans emoblogg? Visst, jag har mottagit Guds straff i en rad olika former nu, men det är dags att sluta kröjma. På med dansskorna och lilla partyhatten och omfamna livet med en klackspark högt upp i luften.

OBS! Kan hända att jag återvänder igen med svansen mellan benen och grinar i ännu ett blogginlägg, men bear with me kära läsare, jag hoppas de i alla fall kommer bli färre och färre och att jag ska lyckas skona er från sadfacegirl_84. Med anledning av detta presenterar jag nu för er................ (konstpaus): 

........Den gråtande clownen! Kommer ansvara för framtida inlägg.


No comments: