About Me

My photo
Före detta 27-årig sociologistudent som slutat försöka skapa ordning i kaos. Vit flagg! Numera 29-årig kommunalarbetare med oklara mål.

Friday, August 12, 2011

BFF

Min älskade Jenny Nilsson! När livet är strålande fantastiskt finns du där för att dela det fina, och när livet är ett smutsigt, avgrundslöst skithål finns du där för att hålla min hand. Det går inte med ord att förklara vad du betyder för mig, därför säger jag det med några bilder och en sång.

(OBS! Älskar den flashiga in- och utzoomningseffekten. Bildspel a la tidigt 00-tal.)

2 comments:

nanschtin said...

Alltså, det finaste som gjorsts!! grinar faktislt. puss älskar dig

Ida-Maria said...

Fina, bästa Jenny. Tack! Måste bara avancera i mina skills gällande videomaking, då blir det kanske rörlig bild! YÄSS! älsk di